its getting there .. hopefully

än en gång sitter jag här ostressad. yes.
men jag pallar verkligen inte med dagens lektioner, fast det bara är 3 ..
kör, eng, och svenska. plus så fick jag inte ig på mitt omprov i svenska! :D så jag behåller mitt vg/mvg! ska fanimej få MVG! en liten bit kvar bara hörru, så varför inte kämpa?
sen efter skolan idag ska jag börja träna, hihi :) äntligen .. känns det som, fast en liten del av mig är fortfarande lite lat för det, haha. men det ska göras iaf :)
orka att min morsa gnäller .. åh! ljuva skola, du finns där så jag slipper allt gnäll! <3 HAHA!
sen så har jag blivit lite mindre sminkberoende kan jag berätta, inte för att det är intressant, men förut var jag typ ''allt smink på en gång'' nu är jag mer ''mascara+concealer+blush'' och det räcker bra ^^
sen borde jag ta allt mer seriöst, jag borde inte sitta bredvid paulina på lektionerna för då får jag det svårt att lyssna, fast å andra sidan .. om vi nu är knäpptysta så vandrar mina tankar iväg, måste vara mer koncentrerad och fokusera, haha.. eller ngt sådant :)

btw .. så vill jag ha smycken som jag har kollat in, but do i have money? NO! :( dem sista pengarna går ju till träningen idag.

nu ska jag ta på mig ytterkläderna och hinna till bussen - genom att gå lugnt och fint, helt ostressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0