hallå?

varför visar dem inte OTH på tv för? man såg iaf ett nytt av snitt av kyle XY! :D :D har fan längtat efetr kyle XY, plus att jag inte trodde dem skulle visa fler avsnitt och blev därför irriterad, menmen, dem gjorde ju det idag så! 
tror faktiskt att jag missat typ 1-2 nya avsnitt men vad gör det ^^  
idag ska man kolla på oscarsgalan.. undrar vem som vinner vad, haha.
har faktiskt inte så mycket att säga förutom att jag har värk typ vid armhålan vid axeln, svårt att förklara, dumma maskin som man tränar med inne på gymmet!
idag så är jag nöjd med hur mycket jag tränade, sen så var jag där mer än en timma ^^ hihih.
sen så vill jag shoppa shoppa shoppa! vi tjejer och kläder asså, och skor! hahaha :D we just cant get enough!

hare bra. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0