fredag, en kär dag i vårat liv

vad tjänar det till att finnas där för andra när dem helt enkelt inte ens förlitar sig dig på dig, ja, men jag finns här! här! sen så, känns det som att man inte får något tillbaks.
men vad vet jag. jag vet inte vad kärlek är, för jag har aldrig känt kärlek från det motsatta skönhet, eller jo en gång i femman .. haha, ja verkligen ett riktigt förhållande där va. och jag orkar snart inte bry mig.
men vet ni vad? jag orkar verkligen inte tänka på allt detta, så nu ska jag bara chilla och ta det lugnt, kolla in malins bdb och kolla om hon lagt in bilder på sin födelsedag, vilket är idag! grattis än en gång gumman! (fast du kommer säkert inte se det här eftersom du inte läser min blogg, men aja iaf .. )
sen så ska jag sätta igång med mitt mattepluggande. jo, jag vet, plugga matte på en fredag? speciellt typ halv 12 eller 12 på kvällen/natten. men vafan, jag ska höja mina betyg plus att jag har 123 sidor tills nästa fredag! (vi har prov då .. -.- ) så enligt mina beräkningar så måste jag göra 17 sidor varje dag för att hinna med alla sidor, tror dock inte att jag kommer hinna göra alla sidorna ens, men man kan alltid försöka.
Sen så idag har man iaf varit på café 60 med mona, karl, och tvillingarna som man inte träffat på LÄÄÄNGE! kärt återseende, haha. vi borde träffas oftare.

kom och tänka på att folk jag känner som jag inte vill ska läsa min blogg .. kanske fortfarande gör det. oroande.


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

då e vi två :D

2008-02-09 @ 09:33:55
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0