det blev faktiskt en bra måndag! :D

idag så hade vi ju spanska, snacka om att jag verkligen inte orkade med den lektionen! anywaay, det var okej.
idag vare lite flum ^^ vi tog lite bilder idag också haha. tuggade tuggummi och försökte blåsa en stor bubbla men jag misslyckades typ hela tiden, haha :/ :D

   

där har vi paulinas lyckade bubbla, medans jag misslyckades totalt, den ville inte stanna uppe tillräckligt länge .. bubblan alltså. inget annat. sen den sista bilden är när jag är i hissen vid min våning, kände bara för att ta en liten pic där, så. den är ju suddig, men äsch, who cares.

xoxo

Kommentarer
Postat av: josiee

söta bilder,,,Sov gott!!:)

2008-02-18 @ 23:23:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0