det är synd om mig i 3 mån :(

vaknade faktiskt tidigt idag, typ 10 över 10 .. :S aja, när jag väl var uppe så såg jag på tv4 där blondinbella var med.
diggade stina lee faktiskt. gillar hennes hårstil, så vill jag också ha mitt hår sen kanske, när det väl har blivit längre :) det finns så mycket jag villha, har jag märkt, men jag kommer vara pank i hela 3 månader framöver nu, JUSSTEEE GOTT FOLK! 3 MÅNADER! how will i survive? måste börja skriva på mitt CV snart, måste göra det idag, annars blir jag riktigt sur på mig själv, jag menar, jag har sagt flera gånger att jag ska göra det, men så gör jag inte det, det är oftast för att jag inte orkar. MEN MÅSTE! det är idag eller aldrig! haha.
jag har pluggat hela veckan btw .. fast det gick iallafall inte så bra på matteprovet.. :/ känns det som iallafall.
håller tummarna för ett G!

jag måste verkligen börja städa i mitt rum och vika mina kläder och ställa upp dem helt fint i garderoben, tro mig, ni som inte har varit i mitt rum på sistone vet inte hur det ser ut. det är typ fullt med kläder bombade på min fåtölj.

anywaays, xoxo

Kommentarer
Postat av: =)

hej.. läste nånstans att du undrar vad tabletterna heter som gör håret & naglarna starkare.. de heter "hårkontroll" och finns att köpa i en hälsobutik kostar ca 120kr!

2008-02-17 @ 13:28:03
URL: http://slimdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0