chocolate.. <3

helt seriöst, jag äter choklad varje dag, kan inte vara utan det en enda dag! det är som en dragningskraft som ligger mellan mig och chokladen som ligger i kylskåpet och skafferiet, haha.
idag hade jag utvecklingssamtal! snacka om att jag var typ lite rädd innan (min mentor = dödande blick) men det gick bra (plus att han skrattade, han som brukar vara så seriös, men vad gör det, alla har stoor respekt för honom så det är bara positivt haha).
jag har VG i både svenska och engelska (men kan tydligen *1)få mvg om jag deltar aktivt och 2)om tar för mig mer)
fick beröm för hur jag snackar engelska *stolt* wihihih :D sen annars så har jag mvg i kör, men hon hade inte skrivit betyg alls på mig där .. -.- och i min musiklärare har inte fyllt i papperet -.- tänk om jag har typ .. G! :O jag brukar vara hans favorit(?) men på sista tiden så har jag nog varit för pratig .. :/ måste börja vara snäll (a.k.a smöra mer.. *hihi*). dem andra ämnen har jag G i. plus så ja, ig varning (trodde det var ett bestämt IG) i spanska och i gympa. måste vara med på gympan mer! 
jag har ju prov i historia i mars, ska börja plugga redan nu, det skadar inte :) 

ANYWAAAAAAAAAAAAAAY. idag köpte mami hörlurar till mig! (tack & lov!) musik i mitt hjärta<3 men jag tyckte dem var dyra när man väl kan få ett par 60 :- hon köpte dem för 200 :- men dem har turbo ljud(?) (man hör basen fett bra dvs.. ) men tycker ändå att dem är lite onödiga, jag orkar inte bry mig om basen eller så. plus så är jag pank nu, så nöjer mig mer dem billigare. ska byta imorn. 
nej, nu ska jag sätta igång med matten! :/ ska leka positiv och låtsas gilla det så blir det lättare att göra det?


gud, ganska långt inlägg, slår vad om att ni inte orkade läsa hela .. ?

*(   1.=svenska, 2.= engelska  )
 

Kommentarer
Postat av: mona

håller med om chokladberoendet.. vad är det jag gör nu? jo äter choklad.. haha
och tro mig dyra hörlurar = bästa ljudet, du kommer aldrig vilja vara utan din mp3 då.. för när det är tung bas och ljudet är asbra så drömmer man bort i en annan värld.. men men du gör som du gör :)

2008-02-13 @ 20:15:02
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0