onsdag

idag hade jag sovmorgon .. as always. började 12.40, och kände mig faktiskt trött och ingen lust för matte alls, men det är ju bara en lektion så gör inte så mycket. just nu väntar jag på att Laguna Beach ska börja .. såg på the hills igår, älska! Tycker synd om Lauren ibland, hon råkar ut för så dåliga saker .. aja, men det har ju iaf löst sig nu.
Nu förtiden känns det inte som att jag är i behov av kläder, kanske har nog med kläder?
well, imorgon är det torsdag, veckan har väl gått ganska snabbt tycker jag, hela året har rusat förbi ju! Känns som det var igår jag var och hälsade på malin, shit, snart ett halvår sendan, men det känns inte alls som det  .. snart är det jul också ju :D oh, jullov! soon people :)
anyway, nu ska jag kila iväg, hare bättre än bäst! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0