hello

det är lördag idag, fast det känns mer som en söndag faktiskt. Jag håller på att vänta på en film de ska ge med lindsay lohan ..  de skulle ge den någongång vid 12? menär inte på tv? aja, får typ kolla upp det, annars ger de narnia idag, har aldrig sett den filmen, så det är liksom first time jag ska sitta och glo på den filmen, den verkar bra .. aja, vi får se.
gällande annat så hoppas jag att det snart (men inte för snart!) snöar igen, det måste speciellt finnas snö på julafton, jag menar hallå, ingen jul utan snö?

Jag kan inte uttrycka mig själv i bloggen längre, vilket är jättedåligt .. men det kanske kommer efter att man börjar blogga konstant igen, aja, jag vet inte. anyway, jag ska dega framför tvn nu, pussen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0