summertime

inte så mycket sol mer va? det är mer regn och tydligen ska det regna ännu mer på fredag och sen imorn tror jag?
suck, antigen är det jättevarmt eller jättemycket regn, men finns inte så mycket man kan göra vavava.
idag har jag varit i kista och jag hittadec inget alls att köpa, ville ha en rosa/orange tröja, tror färgen heter cerise, men mja fått inte tag på den. den finns säkert att köpa någonstans, eller så måste jag ha sett fel, då är det antagligen ett linne och inte en tröja jag sett.
haha hur fan kan man se fel på om det är en tröja eller ett linne? men den låg bara i en hög på bordet så jag tyckte mig skymta en tröja, haha. nog om det, haha.
just nu gör jag inte så mycket. sen så finns det typ inget på tv ikväll. det är sugigt. verkligen. jag saknar girlicious som dem alltid visade på onsdagar, tills mja, förra veckan då finalen var. gillar deras låt faktiskt, den är juu naaaaaaaajs :D hihi. jag såg american idol igår förresten, och det var idol gives back. jag älskade det.
hopp säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0