onsdag,

idag är det onsdag, och jag har värsta långa sovmorgonen, jag börjar klockan ett typ :D det är fan sköönt. det är den enda sovmorgonen vi har tror jag .. eller nja, kanske har en till sen när språklektionerna börjar, aja. onsdag är iaf min bästa dag gällande skolan, haha. plus att vi bara har en lektion idag - matte. men äsch, vafan, om man har sovmorgon så länge så gör det fan inget att vår lektion är matte, haha :D
menmen, just nu gör jag annars inte så mycket, har typ fixat mig, men håret återstår .. maybe, aja, jag vet inte men vi får se vad jag gör med det va.
måste bara tillägga -älska the hills. synd bara att dem inte visar den nya säsongen på mtv. men äsch, den finns ju på nätet så det går ju lika bra! :) (och nej, jag menar inte nerladdning).
men anyway, jag ska dra nu, så hare bäst. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0