its sundaaay

här sitter jag och degar. det är så typiskt en söndag asså. att bara dega och inte göra någonting, typ. haha.
igår kom valeria hem till mig, vi hade kul och babblade en massa typ, drog till centrum en stund och kollade på kläder, haha. det var naaaaaaaaajs :D
sen så visade flickan mig ett klipp på shan atci som jag totalt hade glömt bort att jag sett förut! där han klär sig som en tjej och bara .. haha, ah är rolig. den var kul. jag dog, haha.
men mja, haha inget vettigt att skriva i bloggen längre känns det som men det ska ändå fortsätta skrivas i bloggen!
förresten, jag som klagade på att sverige hade för lite sol och att det regnade hela tiden,  det var ju förfan asskönt väder!
jag menar 32 grader? 29 grader? :D det är ju naaajs! så jag har solat lite och bränt mig lite. haha lite, men det är alltid något iaf, haha.
yes, men nu ska jag kila. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0