det är tisdag .. idag

kändes nästan som en söndag för en liten stund där, haha. just nu gör jag inte så mycket, har nyss käkat popcorn och kollat på the hills, det första avsnittet av den nya säsongen, haha. ja, annars gör jag inte så mycket. måste bara tillägga att Lauren conrad har en sån fin klädstil. älska! haha. och ikväll äre american idol! :D woho. hur kan man inte älska det programmet! haha. 
snart är sommarlovet över .. inte än! men snart. vädret har blivit så tråkigtt, det regnar ju typ hela tiden? suck på sveriges sommar i år. menmen, det är säkert bättre nästa år, haha, hoppas iaf! idag fick vi iaf lite sol, hihi, och det är ju bättre än inget? yesyes, haha. 
juuste, jag var på the voice också. Drog dit med Gulcan, innan vi drog dit, ville flickan käka på zundaays, eller nja, hon ville fika, så för att hinna till konserten så köpte jag en meny från McDonalds och tog med mig det dit, men tydligen så byggde dem om där, så et gick inte att käka där så vi drog tillbaks till McDonalds -.- haha, men annars så var dem där två som jobbade där jätteroliga, haha :D Det var naaaaajs! sen efter att käkande och så begva vi oss till The Voice. Där träffade vi på amanda, adam och amandas kompis, anna :) haha det var naajs. 
gud, det har nog aldrig varit så mycket folk där som det var den här gången! man kunde knappt.. typ, gå ut, eller typ röra sig utåt när man väl var inne, haha asså längre in nära scenen, haha. så vi stod ganska långt bort från scenen och då och då skymtade man den TV-skärmen så att man kunde se lite, haha. det bästa var nog Flo Rida, jag menar publiken skrek mest när han kom, och han körde mest låtar, haha, delade ut handdukar med sin autograf på, och sitt svett, HAHA! najs vare och sist körde ju han sin kändaste låt som vi hade stått och väntat på typ hela tiden under hans framträdande! Low Ft. T-Pain såklart, haha. yesyes, sen drog vi hemmåt, (på vägen träffade vi nurcan) men det var naaaajs, haha.

 
  Väntar på tåget i stan, lite sliten ser jag ut, men whatever.
                                  

men nu ska jag kila, så puss puss hare bra!

Kommentarer
Postat av: joyti

My summer is already over :'(

2008-08-21 @ 20:10:53
Postat av: sogol

haha aw, tänk på höstlovet!

2008-08-23 @ 11:00:39
URL: http://peacetoyall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0