tradelitaaah.. (8)

vad gör jag denna tidiga torsdagsmorgon? jo, jag väntar på att min plattång ska bli skitvarm så jag kan platta mitt hår spikrakt, lejonmanen måste ju försvinna! :) och förresten det är inte snö ute idag, regnar det eller har det regnat? :S suck, det regnar, får ta med kepsen idag då. det är typ mitt skydd mot regn (håret).
åt nyss frukost och ska snart börja klä på mig, sminkningen har jag ju kvar, fast bara lite, så det ska nog gå snabbt :) hoppas jag.. haha.
igår gick dagen till att plugga iallafall, det är liksom mig vi snackar om, jag pluggade matte och läste min engelskabok tills typ 8? jag menar jag började vid kl 5.  där efter tog jag paus eftersom det var dags att gama, men efter maten pluggade jag lite matte igen. hmmm..

nu återgår jag till sminkandet.  så pusselipussPUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0