tjoho i stugan!

sitter här, har just tvättat mig av sminket, och funderade på att sätta ihop resten av byrån, men näe.. eller kanske efter det här inlägget, beror på om jag orkar :) här är dagens bilder,

image92     
paulina var ju och hälsade på som sagt (och käkade),  här känner hon sig lite gangsta  
                                                     image93
                                             och här njuter vi av solen och sommarkänslan! <3 :D

                                  image95 
                                         efter skolan träffade jag mona, vilken sexy maddafakka!

                                                    image96
                                                 och så har vi ju mig här- you just gotta love juuunkfooooood<3

kom nyss på att jag egentligen borde läst lite av min engelskabok tills imorgon, men det får va.
nu ska jag msn:a och snart hoppa in i min sköna säng och sova!

puss och godnatt din katt!


Kommentarer
Postat av: mona

usch vilken bild

2008-04-02 @ 23:36:18
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0