take me to that place i wanna be

otroligt nog vaknade jag exakt när alarmet pep, tror jag nog var typ halvvaken innan den ringde. kunde inte somna förräns efter 12 eller något, låg och vände på mig själv i sängen, menmen. kolla på vädret, det har regnat och det regnar fortfarande lite.. buhu, men det blir tydligen sol sen någongång vid 3 - skööönt. man vill inte tappa sommarkänslan, hihi.
och förresten så är jag inte pank längre! eller nja, måste typ spara dem här pengarna jag fick typ i förrigår, eftersom studiebidraget inte kommer den här månaden.. -.- suck! det kommer inte gå har jag en känsla av.
sen så måste jag, (absolut måste!)börja dela ut mina CV:n för det börjar bli väldigt försent för det, jag vill ju ha pengar i sommar fifan :)

besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0