sömntuta

vaknade försent, övertygade mig själv att jag ändå skulle hinna i tid till skolan, medans mamma sa innan hon gick att jag inte kommer göra det, och hon hade rätt - gud, jag hatar när hon har rätt!
så nu sitter jag här, plattat nyss klart håret, skulle sätta upp det och sen dra iväg till skolan om jag nu inte hade duschat, vilket jag har, så..
ohhooo, jag vill inte komma försent till historian, vilket jag kommer göra.. bara inte frånvaron är hög eller blir hög så att jag inte får mina pengar den här månaden - det vore ju fruktansvääärt! hahaha.
nej nu ska jag vara duktig och skynda mig så kanske jag hinner till andra timmen av historielektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0