sommaren är på väg! :D

känner ni inte det? den där sommarkänslan, man känner den mer och mer för varje dag! :D och idag var det en sköön, solig och underbar dag faktiskt, som sagt; sommarkänsla! <3
paulina var och hälsade på i skolan, mihihi :D vi catchade up lite på vad som hade hänt, och begav oss ut sen för att ha det chillination ute i solen med musik- än en gång; sommarkänsla dude!
haha vi tog pics också, men dem lägger jag upp senare idag :) efter skolan träffade jag mona, stackarn hade väntat på mig hur länge som helst -sorry, men jag var tvungen att göra mitt prov! och förhoppningsvis kommer jag åtminstone få ett G på det.. you can always hope. Jag var fett hungrig och sugen på donken för en gångs skull, haha, så jag tvingade på henne en meny, hihi. äsch, she loved it. det var naaajs, men tiden bara rann iväg, så vi sprang till bussen, och tåg tåget hem sen (eller jag tog tåget hem, hon skulle på ngn talangjakt(?) )
men det var en bra onsdag. bättre än bra till & med.
nej, nu måste jag kila, mamma ropar om en byrå jag ska sätta ihop, haha.

PUUUUUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0