Solna C med P

idag har jag pluggat, jag drog ut iaf också! skulle dela ut CV:n med Paulina i Solna C och bad henne snällt att skriva ut mina CV:n åt henne. men sen när vi väl träffades fick jag veta att hennes skrivare inte alls ville funka så vi försökte hitta biblioteket i solna, så vi drog runt i typ 10 min, men sen fick vi reda på att bilioteket är i självaste centrumet.. -.- och det hade redan stängt. suck, så ingen utdelning av CV:n idag.. menmen, äsch, vi bestämde oss då för att käka på donken, då ringde danne och kom förbi sen :) längesen. jag var den enda som käkade något på donken -.- tjockiiiiis som jag är. menmen, det var gött, lite snack blev det och sedan skulle danne rulla vidare medans P och jag stannade kvar lite längre i ett ödetomt centrum, men kul var det faktiskt. haha det är alltid  mycket skratt med också<3
anyway, imorn är det söndag, och då innebär det för mig mer plugg, så därför ska jag dra mig mot valeria och flickan ska hjälpa mig med att plugga, så vi ska plugga tillsammans! :)

                     image98
bortse från att den är en aning suddig och att jag typ tar upp en STOR del av bilden, inte meningen. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0