PALLA!

jag är trött på exakt allting, en av dem är skolan! jag är så trött på att min morsa går runt och gnäller och tjatar om att; ''skulle inte du göra dina läxor idag?'' sen när man väl säger nej, så blir hon typ sur, men vadå, hade hon förväntat sig att jag skulle sitta hemma på en lördag? orka. speciellt nu när hon är sur och arg bara för att man inte är värsta bästa eleven i skolan, så ska jag definitivt ut. orka sitta hemma en HEL dag på en lördag! I dont care, jag ska ut! på ett eller annat sätt! pfft, det människan inte verkar fatta är att jag kommer vara duktig.. BARA SLUTA TJATA! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

guud, anyway,
helgens måste:
- typ hundra sidor matte.
- spanskaläxa.
- samhällsshit om massmedia.

och det är inte lite tro mig! I'm so gonna die! :( haha men åh, insåg nyss att jag borde stanna hemma, men ändå jag menar komigen, det är lördag. en liten ut-flykt borde man få göra.

hoppas eran lördag är bättre än min. pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0