orka snö

det är i början av april och då kmr det snö? -.- suuuck. tack och lov att det regnar va? så att snön försvinner även om jag inte gillar regn för att det fuckar upp mitt hår så att jag ser ut som ett lejon.

att göra lista innan fredag/måndag:
- ta reda på vad jag fått i sam & hi.
- göra alla uppgifter jag fått i matte
- vara med på gympan -.-
- läsa åtminstone till kapitel 10 i min eng bok.
- börja läsa min svenska bok.

och med den listan tror jag inte att jag kmr hinna med mycket under helgen, men vi får se, jag hinner om jag är snabb! (?) fast å andra sidan jag är ju rätt seg när det gäller att plugga så. men det här är ett måste.
nej nu får jag skynda mig, måste träna piano innan jag drar till skolan ( framföra en låt på musiken, remember?). plöö, och jag kan inget eftersom min lärare absolut måste ge mig den rätta men svåra versionen av noterna! -.-
suuuck! men gud vad jag klagar, nej vafan det är en bra onsdag idag, eller det kanske blir, man vet aldrig?
dessutom så kmr ju Paulina idag, den bögen<3

anyway, got to go, fo' show. pusselipusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Frida L

Usch va hemskt med snö!
Fin blogg du har :D den ska jag lätt forsätta att läsa:)

Puss

2008-04-09 @ 14:43:52
Postat av: sogol

haha ja, det ska vara vår vafan! :)
haha tack :D

2008-04-09 @ 19:21:36
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0