lite sådär sliten

en viktig fråga, är det sant att om man använder smink så åldras huden snabbare så att man får rynkor? :|
anyway, kom hem nyss, vi hade ingen engelska eller samhäll eller klassråd idag så vi slutade tidigt. det är naajs asså.
ska passa på att hänga vid datan och gama godis med mm nu när man är ensam hemma. hihihii.
hann inte med något inlägg igår kväll, men kan berätta kort om gårdagen. mötte mona i tåget, och fick faktiskt med henne till väsby C fast flickan skulle hem. där tjatade jag tills vi till sist käkade på subway där vi det uppstod mycket skratt, hihi. och nu ska jag bege mig mot köket och äta allt jag kan hitta!
puss, ciao, mjaaauu!

Kommentarer
Postat av: emma

d är iaf sant att om man sover med smink åldras huden snbbare, för då får den inte "andas"

2008-04-18 @ 20:18:58
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0