its a BIG NO, NO!

jag har SÅ tråkigt! vem vill dra ut? för kolla på vädret, det är så sköööönt! det är vår nu och jag kan inte sitta hemma på en löördaag! :( buhu..

anyway, byrån är klar nu, hihi. så ett nattbord ska jag få, och ut ska fåtöljen och spegeln. Jag kanske borde göra något med mitt rum, ändra något? när jag nu inte har något att göra? annars får jag väl gå och dö framför tv:n!-.-
SUCK!
jag vill bara sitta ute nu, på ett ensamt ställe med bara någon och tare chill och bara snacka om livet, eller bara om vadsomhelst! den där sommarkänslan. älskar sommaren, sen när den väl är här kan man sitta ute och bara göra ingenting och det äger ändå, fattar någon ens vad jag menar? fast dagen är iaf bra, det är inte så att jag har mega-ångest för att stanna hemma, menmen.
whatever.

hare bättre än bäst. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0