in with the headphones

det är inte mig det är fel på, utan er. ni kanske tycker att jag är tråkig, och jag medger, jag är väl det lite om jag får något att säga om saken. men ändå, i dont care. jag är ju som jag är. alla kan inte vara våghalsiga, sen så är alla annorlunda. var och en är annorlunda på ett eller annat sätt. Du kanske inte har sett den riktiga sidan av mig, vilket är synd. 
Just nu ler livet, och jag ler tillbaka.

om jag inte hade, hade ni inte varit.

klätt på mig, sminkat mig och allt det där rubbet. så nu ska jag faktiskt dra mig mot bussen, och det är en dag utan stress- yes!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-23 @ 11:01:31
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Pandan x)

Jag gillar dig för den du är, inte för den du inte är så ändra dig inte, le mot världen så ler världen mot dig.

Folk som inte uppskattar de äkta personerna i deras omkrets är bara blinda och dumma i huvudet! så det så!

Besos jellyfish :D

2008-04-23 @ 18:39:18
Postat av: Pandan x)

Jag gillar dig för den du är, inte för den du inte är så ändra dig inte, le mot världen så ler världen mot dig.

Folk som inte uppskattar de äkta personerna i deras omkrets är bara blinda och dumma i huvudet! så det så!

Besos jellyfish :D

2008-04-23 @ 18:39:33
Postat av: sogol

aaw, det där värmde mitt hjärta :D
pusspuss påreej med!

2008-04-24 @ 09:30:13
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0