I'm 80's baby

tillbringade gårdagen med mona, vi drog till kista och jag kände på mig att vi skulle träffa på folk, typ två blattekillar var i mina tankar, och vi gjorde faktiskt det x) sen träffade vi en till blatte som jag faktiskt kände på mig att vi skulle göra, haha. fett kul att jag kände på mig det här och att det hände! :D men det var kul, vissa hade man inte träffat på länge :) inte för att man var värsta buddybuddy men ändå.

just nu stter jag här och äter chips, såna där knapriga som jag faktiskt aldrig hade smakat på förräns igårkväll, dem är goda. det är estrella, sourcream&union 50% less fat om ni nu vill veta, hahah.
vi köpte mycket godis också som jag har mumsat i mig :) flickan drog hem för cirka en halvtimme sen så just nu ska jag bara chilla lite vi datan sen ska jag faktiskt vara duktig och vika kläder och fixa lite.
längtar tills jag gör om mitt rum, vill att det ska vara lite gladare och inte så .. grönt. (gröna tapeter)
 
adam tensta is the shit. han äger, därför ska jag fortsätta lyssna på honom nu. besos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://amandaberg.devote.se/

2008-04-21 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0