I'll be back

gårdagen var en massa plugg, och idag är det bara mer och mer plugg. ska träna också, samt kanske träffa sambra. (sångfågeln). hon är på idol uttagningen idag igen, tröttnade igår, så hon tar igen det idag, vill e mer än mest vara där, men det går inte för jag har 13 mattesidor kvar att göra plus läsa min svenska bok, men det där sista kan jag göra imorn.
men vafan, tänk er sitta där mitt i vimlet och köa, ja, visst det skulle vara jobbigt, men jag tycker ändå att det skulle vara roligt, aja, nästa år?

ska äta frukost nu, sen plugga plugga plugga!

PUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en fin dag!

2008-04-27 @ 11:39:14
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0