i say exactly what you wanna hear

tralalala.. (8) jag slutade halv 2 idag, woho. har gäspat mig igenom typ alla lektioner, men när man kom hem blev man inte glad däremot.. eftersom man fått en IG varning från matteläraren?! *damp* orka, jag gör mina tal och uppgifter på lektionerna!.. (a) gud, jag hatar henne så mycket, hon kan ju inte ens ren svenska när hon snackar med sin JÄTTE nasala röst! -.- fuck her! ska nog faktiskt göra några mattetal som jag har fått i uppgift att göra för att hon ska riva min IG varning.. hehe, jag kommer ha så roligt! -.- hoppas folk har en ännu bättre måndag än jag istället för att sitta och göra mattetal (typ 5-6 sidor! >.<)
men nu ska jag sätta igång.. *suck* .

besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0