I never say a word, do I ?

jag vill absolut inte komma försent idag! jag måste vara klar om typ en kvart? haha, wish me good luck.
skulle skriva ett inlägg igår, men jag orkade inte, så ja, det blir så ibland.
på sistone har jag bestämt mig för att jag inte orkar tänka på så mycket, ni vet, ta det lungt istället.
sen det här med bloggen, man skriver om sin vardag, fast jag samtidigt skulle vilja skriva om något mer, om man vill öppna sig så är ju bloggen ibland ett hjälpmedel? men nej, det går inte, det kommer nog aldrig gå. för en blogg är en blogg för mig, och man skriver inte om sina personliga känslor i den, det är för personligt. Men jag kan alltid ändra mig, har gjort det förut när det gäller sånt här.
och så har jag alltid samma dilemma på morgonen - vad ska jag ha på mig? sen när man väl väljer en 'outfit' så är den inte ens märkvärdig, den är helt vanlig, jag menar, jag ska gå till skolan, inte party party. men ändå, dilemmat fortsätter och nu ska jag trippa över till min garderob för att hitta något att ta på mig. än en gång. haha.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0