everything will be alright

it will. and I couldn't be happier

idag har man haft matte matte matte, jag blev nästan utslängd ur klassen.. Oops, men vadå jag har fan rätt att dampa på henne.
sen har jag haft samhäll och historia - jag har varit trött. för att inte snacka om spanskan som jag hade på morgonen, och jag verkar alltid gäspar på just den lektionen. kanske för att det är måndag, och kanske för att det är den första lektionen?
skulle pluggat matte just nu, men det orkar jag inte, jag tar det imorn då jag är ledig. fan va chill det ska vara imorn- no school ^^
men nu ska jag gå och gama i mig massor med godsaker, som chips & choklad<3 hihi.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0