?!?!?!?!?!!??!?

wtf? sambra, som låter som en ängel gick inte vidare?! ett ord; chockad!
jag som var helt säker på att hon skulle gå vidare och trodde det skulle bli ett litet firande. aja, dem gör ett misstag :)

pluggandet går inte så bra, fattar inte så mycket alls av koordinatsystem i matte :/ gaah, men vafan, det är bara att kämpa på antar jag, då är jag lättnad imorn när jag vet att jag har gjort mitt bästa. gud, nästa helg är det också att bara plugga matte! gud, matte matte matte, men vafan, who cares, jag skiter i allt och ska fan ge gärnet! för jag vill inte gå om matte A. så är det bara. press.
men nu ska jag läsa andras bloggar, och sen kolla igenom dem viktigaste sakerna, och dem viktigaste övningarna.
missar nog OTH/Kyle XY :( men vafan. whothehellcares!

jag tackar för allt du har gjort för mig. du är alltid vid min sida, och jag vid din, mamma


puss katter fnatter (make no sense, but whothehellcares!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0