drawn to you

folk försöker ändra på sig, men dem ser inte det verkliga problemet som dem faktiskt måste ändra på, och tar inte åt sig av vad andra säger. synd. det borde dem göra ibland speciellt om det nu skulle hjälpa dem. men vill dem inte så fine fine fine, ert liv, erat problem. frustration. släpp det. dem är inte värt det. ilska. släpp det också. orka dem. 

IAF! det är fredag, idag ;D woho, vad man nu ska hitta på får man se, jag håller just nu på att plugga matte.. jo, JAG VET! det är en fredag och jag pluggar matte, jag måste vara knäpp! eller hur? men vad fan ska man annars göra, när ens mentor ringer hem och berättar att man riskerar att få IG i ämnet, och det är inte ett enda ämne säger jag bara, hahaha. fett synd. och därför pluggar jag.. :/ suck! och valeria svarar inte när man ringer- alltid asså! snälla tjejen, vad har man mobilen annars till? (och det är VARJE gång) -.-
jajaja, ska bara påpeka en sak till; jag älskar lauren conrads stil, och  the hills! säsong 2 nyligen - vardagar, säsong 3 - helger. och du, som var klädd som himmelen bland molnen du var het het het idag! (ingen fattar, men meningen är typ som en gåta, DÖH!)

nu ska jag dö med matte och spanska.. PÅ EN FREDAG!  suck och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0