a change of pace

mona sökte på change sen kom bara ett band upp bland en massa andra olika låtar, och jag ba; varför inte ba duvet klicka på den? ladda ner lite okänd musik? tänkte jag. and damn right i did the right thing!
för det bandet heter a change of pace, och dem kommer vara väldigt älskvärda av mig för jag håller på att ladda ner mer och mer, en låt och jag var fast.. ^^

annars har jag inte gjort så mycket, sovit hos mona, och ska hem snart, väldigt snart. ska hjälpa mamma med byrån igen, sen så kanske göra om lite i mitt rum kanske? vi får se. en sak är säker iallafall, den stora spegeln i mitt rum ska bort!

men nu ska jag lyssna på musik med mona och chilla mig igenom livet, speciellt nu när solen skiner!

P U S S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0