what a day *på riktigt*


idag .. de var inte så mycket bättre. men får helt enkelt vänja mig antar jag :)
anywaaaays, efter skolan drog jag till solna centrum med mamma, kollade runt lite, köpte veckorevyn ..
kollade på skinnjackor också .. det fanns en helt OK - skinn jacka, men nej tack. sen så .. glass ^^
efter det handlade mamma lax på Vi stormarknad, tog den största som fanns i högen XD
när vi var tillbaka, lämnade vi laxen hemma, sen så drig vi till väsbycentrum där vi skulle kolla på kappor åt mig ^^ & en sak till :) hittade inte något alls .. sen så tröståt man när man var hemma XD

måste pluggish tills på måndag också -.- historia & matte har man som 'läxa'.
nu ska kolla på tv, har inte kollat på hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0