that girl has love

blä, det är söndag. så imorgon äre skola, ser inte framemot det. mobbad jag är -.- vi ska till ett museum vid ett, vet fan inte vad för museum, men trist ska bli, hoppas vi inte måste kolla eller jobba med ngt två & två :|
anyway, idag har jag inte gjort så mycket. kommit hem från min shclyyna har jag gjort. sov över där.
vi kollade på wild hogs & tjockis åt. haha. kladdkaka *mums* .
wild hogs var en helt okej komedi film. Den var lite tråkig i början & inte så att man rekommenderar den så mycket för andra men, den var helt OK! inte en film man kan kolla på flera ggr iaf.
sen så pratade vi lite om killar & kärlek som alltid, haha. vi la oss ganska inte så sent som jag hoppats men ändå, it was niceeeee ^^ 

nu när jag varit hemma så har jag pluggat matte, är typ klar, men fattar inte sista sidan som jag måste göra så jag gör den imorgon i skolan istället på matten. sen så har jag min novell tills på tisdag, palla! orkar inte göra den, den ska handla om ensamhet .. -.-orkar verkligen inte, men jag kanske gör den idag eller så gör jag den imorgon (typiskt sista minuten då) fast det kmr bli stressigt. sen så ska jag ta med ett exemplar till en 'kamrat'. yeah, just my luck, vilken 'kamrat' ? -.-   

sen så orkar jag inte bry mig om dig längre, så äre bara.

men nuu ska jag njuta av att data lite. hare naaaaaaajs & en bättre en söndag än mig hoppas jag.

löööve, dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0