shu hoo

haha, kom för inte så längesen från stan, sitter bara här, känner mig lite trött. resten av helgen måste jag plugga -.-
HA! jag är inte så skolkig som jag trodde, de har gjoort fel ;D *stolt* de hade ringat in alla lektioner på en dag som jag var sjuk & som jag hade anmält mig som sjuk plus en annan dag fast på samma vecka så hade de ringat in historia lektionen som skolk, men nejnej, jag var hos tandläkaren & jag hade lämnat en lapp! mohahah .. haha, va glad jag känner mig.
'' vi får hoppas att det blir under tio'' sa min mentor johan ^^
det kommer det hoppas jag, plus att jag måste snacka med min franska lärare, hon tror att jag har skolkat fast jag har bytt grupp, saajk .. elelr inte, jag har börjat fast min bytning inte har godkänt XD yani, jag vet inte om den har godkänt aja, vi får se, om den inte har så får jag väl vara i franska så länge :/

sen så saknar jag mona -.- vi måste ha en sleep-over du & jag någon helg!

 - remember my sagbab ? love <3

Kommentarer
Postat av: moan

bebo, miss u 2! keeeerläk <3

2007-09-21 @ 23:48:20
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0