oh, what a day .. *not*

idag när vi hade idrott var vi tvunga att springa 2200 m, vilket vill säga 2 km typ. det var inte alls så jobbigt som jag trodde! men trött blev man, men kul på något sätt :D

måste påpeka en sak; idag äre heroes, finally! har längtat. hahaha patetisk man kan vara egentligen, längta till en tv-serie, men ändå, den verkar ju skitbra!

blandade känslor just nu, det känns konstigt.haha, svårt & förklara, varför vet jag inte ens.
idag hade jag ju min musik lektion också, som jag inte missade *yeeay* lektionen var heeelt okej, vi lärde oss moll & dur ackord, fast jag redan kunde typ halvt (glömt bort lite, var typ 2 år sen jag slutade med piano), iaf, de ska dela på oss i just den gruppen så vissa ska till kulturhuset på brommaplan & andra som vill kan stanna i skolan. olikheten? jo, man lär sig dans också när man stannar i skolan x) valde att stanna i skolan, orkar inte åka ända tills brommaplan så det blev såhär :) 

såg på idol igår kväll också, den var faktiskt inte så rolig som jag hade förväntat mig & när jag menar rolig menar jag auditiona, inte självaste programmet. 

menmen, orkar inte skriva mer, ska typ lyssna på min musica nuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0