my knees are shaking, and my dreams are breaking

 .... but i know i live, i know i live .. today.

mitt liv vilade i mina händer och jag tog tag i det, eftersom jag inte gillar att vänta. Jag gillar inte att falla, jag gillar att resa mig upp, falla, resa sig upp, man behöver det. Hur ska man annars lära sig saker ?
än en gång, du som är där ute & hatar ditt liv, hata inte. allt kommer bli bra igen, jag lovar, så länge en liten del av dig orkar kämpa.

cigg, varit sugen på det hela dagen, fuck it. men nej, aldrig att JAG ska börja röka. never ever, dude.
and thats totally ''oh, tau boiiish!''. har gått runt de två senaste dagarna & bara sagt; oh, tau bo. kan inte sluta, haha.
mitt nya ord plus det är typ; oh, its so tau boiish! haha, folk blir som galna på mig om jag inte slutar snart.

gick runt i stan med mamma idag efter skolan, köpt min skinnjacka. mitt studiebidrag kom idag .. och tog slut idag.. -.- anyway, jag ska ha sidenjackan! ska försöka leka pappas/mammas flicka eller något för att få lite moneymoney. kanske diska & få pengar? XD 

har historieprov nästa vecka, tog hem boken idag, ska plugga lite innan & inte exakt sista dagen, som jag brukar göra, haha.


en sak till; älska musik, it makes my happy, it makes me heal, it makes my world. jag älskar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0