movienight

måste egentligen rusa till tv för att se mtv music awards, men ska bara skriva snabbt.
idag gjorde jag inte så mkt, pluuagde färdigt matte på morgonen, yeay.
sen på kvällen så stack jag på bio med mona som jag inte träffat på en månad typ!
vi såg; kärlek på menyn. No reservations heter den på engelska. den var verkligen bra, har lite av allt, kärlek,
sorglighet, lycka & MAT! hahaha. rekommenderar den för alla som gillar kärlek men också maat, hhaha :D
                                              image6

hör från mitt rum just att det är reklam på tv, men är osäker så jag ska stänga av datan & rusa till tv:n nuuu.
måste plugga historia sen -.-
aja. mtv music awards here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0