man vet aldrig vad man ska skriva som rubrik asså.

kom hem för inte så längesen. varit med mona och nurcan som man inte träffat på typ aslänge! speciellt nurcan har man ju inte träffats sen .. i början av sommarlovet! haha, men anyway, mona köpte sin efterlängtade siden jacka som jag också vill ha! haha, jag fick fan ont i fötterna av de damn klackisarna som jag hade på mig idag!
dumma väder, mitt hår blev POOFF igen -.- inte så mkt, men ändå det spikraka håret ändrades till lite mer fluffigare hår .


du ska veta, jag kmr alltid finnas där för dig, ingen vet säkert vem jag snackar om, fråga inte för jag kommer inte berätta heller, den personen kommer känna av det själv .. 
du har det svårt, jag vet, vad det är vet jag inte. du har hemligheter, vilket jag hade .. eller fortfarande har. men de är bara minnen nu. Om jag klarade av något så hemskt så kan du också klara av det. ljuset kommer visa dig ut, så som den visade mig .. kämpa, jag lovar, kämpa, du kan. jag tror på dig. dags att du tar och rycker upp dig & tror på dig själv också, för ett del av ditt agerande krävs också. ta det lugnt och deppa inte. le. ett leende på läpparna.
du kan. tro mig, du kan, mer än du tror.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0