läggdags .. soon

har pluggat klart matte, nästan .. typ. har bara några tal kvar, pallar inte göra de nu, de får göras på mattelektionen imorgon istället. håller på med historia just nu -.- har gjort hälften av frågorna typ .. lite mer kanske också. i allafall, så orkar jag inte! får skylla mig själv, jag kunde ha gjort hälften i fredags & i lördags -.- men nejnej, typiskt mig att göra allt i sista minuten. skulle gått fortare till och med om jag inte loggat in på datan, haha men whatever.
its my drug sorgligt nog .. haha, mtv music awards börjar om 15 minuter typ, vill kolla, men tror inte att det kommer hända eftersom jag ska upp 6 imorgon, så jag borde bli klar med historieläxan snart om jag vill sova minst 4 timmar, haha meeeeeh, its mtv music awards! data,tv, mitt liv, vart är detta på väg egentligen? XD fett syyyyyyyynd.
hahah sen så har man franska på morgnarna på måndagar från & med imorgon -.- ingen mer sovmorgon där inte, antar jag. men ska kanske byta språk också, antigen till spanska eller italienska.
borde sluta blogga nu, om jag ska hinna bli klar med läxan. vill ju trots allt inte ha värsta huvudvärken eller somna på lektioner imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0