kind of 'shoort'

du du du (8) alla som inte har sett mig på länge eller inte varit med mig idag kmr få en chock när de träffar mig XD
har nämligen piercat mig i läppen, har en ring juuust nu där ..















.. säg inte att jag lyckades lura er med det -.- XD nej men jag har klippt håret, its naaaajs, men saknar mitt långa hår redan, haha lite.


iaf! idag så vare kuuul, jag bytte min kofta mot en mindre storlek i kista & med mig drog jag med mig, cecilia, mahshid,aila & nilo :) nilo & mahshid bara stressade juu -.- ''karate, karate'' haha, men vi var först i olika affärer innan vi hann byta min kofta så, efter att jag bytt min kofta i carlings så sa vi hejdåå till mahshid & nilo :)

tack & lov att jag blev klar med matten igår  *pu'h!* men sen så idag fick jag reda på att jag måste göra 4 sidor till -.-
asså, måste vi HELA TIDEN ha läxa i matte -.- fuck matte, men aja, sen så har vi bara två lektioner imorgon *yeay*
den första är ju såklart bääst; musik! den andra är gympa -.- fuck gympa alltså -.- palla att vi ska springa hundra varv runt (hur många km var det igen? )

just nu har jag ont i magen :/ haha, gud va negativt inlägg det här är, är det inte?

kör hade vi ju också idag, det var svårt att sjunga med, speciellt när vi är indelade i olika stämmor, men aja, det löser sig, det gör det alltid :)

nu ska jag sluta blogga & hålla på med pa and my music <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0