its got to end

lala, hela dagen var inte direkt den bästa, inte av någon speciell anledning utan, först hade vi skolfoto, snacka om att jag såg rosa & fet ut! -.-  IAF! sen så var jag trött hela dagen & gäspade 24/7 samtidigt som jag frös ibland, haha.
det värsta som hänt idag är min anmärkning som jag fick, kul - en muntlig varning. 
15,8 % hade jag. besviken, irriterad & sur blev jag, men ja, tack jag vet jag får skylla mig själv!
jag som hade bestämt att aldrig skolka, jag som hade bestämt att jag aldrig skulle vara sådan som jag var i åttan, nej, & jag har lärt min läxa, tog det inte så allvarligt. palla. från & med nu äre stopp. HELT SERIÖST. bryr mig inte om vilka som tror på mig eller inte ..  men det ska bi ett stopp på det här. jag ska bry mig mer, PUNKT SLUT!

15,8 % är inte så mycket för vissa om man tänker på det, men nu äre så att om jag hade fått 20% så hade de dragit in mitt studiebidrag. där ser man, man får börja som sagt sköta sig. ingen mer ''jag bryr mig inte'', ingen mer skolkning & ingen mer försovning! ska ta det skit allvarligt nu. det är ett löfte, ett löfte till mig själv.
jag får inte bli som förr, & det ska jag inte heller. det kommer bli ett stopp. det handlar om att jag inte ska vara så lat & ta allt så oseriöst.

så därför ska jag sätta igång med min uppgift i svenska - att skriva en novell, fast jag har på mig tills på tisdag så sätter jag igång idag. jag måste.

det är ett slut på det här. punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0