im feeling heated up ..

 .. åh, nej jag menar inte på ett sexigt sätt XD utan känner hur varm jag är & känner mig i ansiktet :/

håller på att halvkolla på britneys uppträdande på mtv music awards som sändes live från las vegas igår.
det gör mig lite ledsen att se henne såhär .. jaja, hon är en stjärna, hon har ansvaret, ja men vissa är inte lika starka som andra .. andra artister har blivit typ förbluffande;

'' - Det kunde ha gjorts bättre, säger rapparen Akon till People efter showen. Hon måste fokusera mer. Hon såg nervös ut och jag tror att hon kände av pressen.

Akons kollega Common instämmer:

- Det såg ut som att hon inte ville vara där. Det fanns ingen gnista, det kändes helt livlöst.

En tredje rappare, 50 Cent, fångades på bild under den direktsända musikgalan och tycktes helt förbluffad över den dåliga kvaliteten på Britneys uppträdande.''


gnistan har försvunnit, man ser det på henne. hon har inte passion för sjungandet längre .. när man kollar på videon så känns det som om hon känner sig tvungen till att göra det här eller något liknande, att förlora passionen för det man älskar, att hon inte har någon gnista längre, asså ..  jag känner sympati för flickan, hon har gått igenom så mycket.. dags att säga; nej, nu ska jag sluta festa, eller det kanske är något annat?
jo jag vet, ska inte bli för sentimental nu, haha. men ändå.


iaf, just nu sitter jag & inte gör så mycket, snackar med folk på msn och är inne på pa.
börjar faktiskt gilla hennes låt :O haha noooooo! äsch, den är okejig, haha. men nu ska jag bara luta mig tillbaks & ta det luugnt :) hare bra.

åh, juste, här är länken om ni inte såg hennes uppträdande; http://starlounge.msn.se/article.cfm?objectid=10200

Kommentarer
Postat av: valeria

håller med helt, tjejen har fan förlorat hennes passion för musik. Men jag gillade ändå aldrig hennes musik så det är nog bara bra att slippa höra de igen :D

2007-09-10 @ 19:41:31
URL: http://rookiecookie.blogg.se
Postat av: sogol

:O
rude :O haha nej, men i peety her! :(

2007-09-10 @ 19:45:16
URL: http://peacetoyall.blogg.se
Postat av: mona

det heter pitty.. tror jag

2007-09-10 @ 21:02:55
Postat av: sogol

haha, kände på mig att något var fel i den meningen!

2007-09-11 @ 18:41:48
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0