hurtful

alla upplevelser är väl inte dåliga .. eller? idag har jag iaf fattat hur du är som en person .. & just nu gillar jag dig inte, är på gränsen till att hata dig.
trodde verkligen inte att du skulle behandla mig som luft! & att säga så till mig, min dag var exakt inte den perfekta, & att du gör den värre, hjälper ju inte dirket heller, eller hur?! jag tyckte synd om männiksorna runt om dig, men nej, jag tar totalt tillbaks det, de som också var mina 'vänner' behandlade mig som luft, så va bra, du har hittat några av din egen sort iaf!
ska aldrig glömma hur idag kändes, jag förstår verkligen nu. jag förstår något nu som jag trodde att jag förstod.
idag kände jag mig ensam på grund av dig, & jag hatar dig för det.
att jag verkligen tror att det är jag som gör något fel vid varje tillfälle när det händer något, varför jag tänker så vet jag fan inte,  just nu vill jag skylla på mig själv för att inbilla mig att du är en bra 'vän', men nej, jag vet att jag har fel & att det var du som hade fel! tro aldrig att jag kommer glömma det här, för ni vet verklige  inte hur det känns!
fuck den här skoldagen,fuck it!
just det glömde säga en sak till; screw you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0