hata måndagar

min nya hat dag; måndagar. palla med måndagar, det är alltid den dagen då ngt är fel, då ngt är negativt eller ngt blir negativt & fel.
idag duschade jag på morgonen så mitt hår var typ; POOOOOOOOOFFF! palla.. sen så mitt smink; hade typ inte så mkt som jag brukar -.- så jag kände mig UUGLYYYYYYY. men aja, det var väl bara idag.
sen så gjorde en tjej i min klass inte dagen bättre. det var så att en kille lät oss ( jag & två andra tjejer) gå före honom & han ba; damer fööörst ^^ sen tjejn som gick bredvid honom ba; öhm .. kallar du de damer?
palla .. palla .. PALLA! -.- jävla ''jag har gått om ettan & röka gör jag på varje rast''
hur jag gör så att jag mår bättre? tröstäter när jag kommer hem & fixar mig .. jo, tack jag vet jag är patetisk i det syftet, men palla, jag vill vara glad, så låt mig göra något som gör mig glad!
iaf .. det är en ny dag imorgon right? en ny & bättre dag :) stackars aila som fick vänta 3 timmar på mig idag XD äsch .. vadå stackars, jag väntade förra gången 3 timmar på henne jööö. ingen mer väntande för varandra har vi bestämt. *yeeess!*

vad äre med mig & fula killar! helt seriöst ..  det är bara ugly-iga killar som verkar dras till mig. vad jag snackar om? att bli uppraggad på pa -.- blä på de.

men anyway, ska sluta bloggandet nuu .. & förhoppningsvis jobba på min novell snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0