haha its so hard ..

haha seriöst, det är verkligen svårt att bestämma sig. ska jag klippa mig så kort? ska jag inte? & om jag nu gör det, tänk om jag längtar efter mitt långa hår, hur lång tid tar det då tills det växer ut? :|
haha iaf, värsta dilemmat! XD iaf .. vi får se hur jag gör .. för jag vill göra det i helgen eller nästa vecka, orkar inte vänta tills det blir typ jul lr ngt XD 

                            image4   image3      
                                såhär ser mitt hår ut nu      -     borde jag klippa det så  ?                  


menmen .. idag, har jag absoult inget att göra, har renoverat mitt rum lite så jag kanske ska sortera saker jag verkligen vill ha i mitt rum & inte vill ha i lådorna som ligger i balkongen, så vi kan bära ner de (lådorna) till källaren sen.
lyssnar på musik just nu, får se vad jag hittar på sen, om jag är hemma för idag eller drar ut med någon eller något sånt.
såg på just like heaven i morse, igår funkade inte filmen på datan, men på tv funkade den iaf .. weird.men jagsäger bara; alla som älskar kärleksfilmer borde kolla på den, filmen är så gullig! men till & med de som inte gillar kärleksfilme rsåå mycket kan ockiså titta på den, för den är mer komedi än kärlek, men ändå, i liked it!
sen så vill jag kolla på v för vendetta, men pallar inte göra det idag, någon annan dag får det bli.
nu ska jag hitta på något annat att göra. hörs.

Kommentarer
Postat av: Mona

haha jag kan erkänna att jag hatar kärleksfilmer men ändå gillade just like heaven XD.. och du borde klippa dig kort! lite förändring tack, jag har själv tröttnat på ditt vanliga hår -.- hahahahahah <3

2007-09-01 @ 20:14:11
Postat av: sogol

haha du är den enda med ett positivt svar!
jo jag vet, folk fattar inte att det blir typ .. tröttsamt.
men tänker fortfarande på saken.

2007-09-02 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0