ey, i got love for you

lalalala .. vet aldrig hur jag ska börja skriva eller vad jag ska skriva om nuförtiden när jag ska blogga.
vill inte ta bloggen för seriöst, men inte för oseriöst heller. kanske bara skriva det jag känner för helt enkelt.

borde sätta igång med matten, har 5 sidor jag måste göra klart, annars måste jag göra sidorna på söndag, nej tack.
ibland känns det som att det inte räcker med att vara snäll, man får ändå inget tillbaks, oftast inte iaf.

skulle jättegärna vilja ett öga rött på bio, eller ciao bella på bio.
har velat se i know who killed me, med lindsay lohan i huvudrollen, nej jag gillar inte henne, eller älskar henne. jag tycker inget om henne faktiskt. men filmen verkar bra.
bourne ultimatum skulle jag också vilja se, fast tvåan borde jag nog se först, som de ger på söndag på kanal 3.

kollade nyss på hemsidan, eftersom jag kmr få csn kort kan jag få kolla på transformers & ciao bella för bara 60:- woho.. bara kortet vill skickas hem till mig snaaaart -.-

oceans 13 är också en bra film, rekommenderar den, om man gillade ettan & tvåan kommer man gilla trean exakt lika mycket, kanske lite mer till & med.
men ska sluta tjata om filmer nu.
har inte gjort så mycket sens jag kom hem, vi slutade ett idag, vår tidigaste dag, ätit flingor, kollat på tv, det har jag gjort hittills. läst bloggar, ska läsa mer bloggar. kul att följa andras också.
blööööööö, vet inte vad jag ska skriva mer.

älskar min låååååt på pa. (8)you're the number one topic on the phone, i wonder if you knooow (8)you're always on my mind .. (8)




Kommentarer
Postat av: mona

det är väl 1a bourne filmen de visar? :S
mihi imorn ska du o jag på bio iaf ^^

2007-09-15 @ 00:24:00
Postat av: sogol

asså, nej, idag visar de den första på femman, & den andra visar de på 3 :)
yesyeeeeess ^^

2007-09-15 @ 12:40:52
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0