damn, thats good!

idag .. fick jag mina g-star jeans, blev fylld av gladhet när affären skickade sms till mig att de fått in byxorna!
var tvungen att ringa till mamma .. hon ville tydligen inte hämta byxorna så jag drog till stan med aila & lånade pengar från henne till g-star byxorna. att tjejen lånade ut 1200:- kan jag fortfarande inte fatta, haha. men det är luugnt, hon får ju de imorgon :) provade byxorna i en halvtimme innan vi kunde bestämma oss .. jag har inte de vanliga g-star jeansen iaf, den nya modellen har jag ^^
sen när jag kom hem skulle jag plugga lite matte hade jag bestämt, men det blev inte så, haha. sen när jag kommit hem drog jag til centrum med mamma & köpte (äntligen) min efterlängtade vita mössa, som är lös, stor & som hänger lite löst där bakom huvudet ^^ just how i wanted it.

borde lista ut nu vad jag borde ha på mig imorgon, eftersom jag pallar inte bli stressad genom att jag inte kan bestämma vad jag ska ha på mig :/ men aja.

kollar på so u think u can dance just nu. its naaaaaaaaajs.hejar inte på ngon speciellt mycket känns det som, fast favoriter? neil & lacey .. eller sabra. kan inte bestämma mig, haha.
ska dra till vardagsrummet & kolla vidare på 'so u think u can dance'

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0