dag, dålig i början, bra i slutet!

haha idag .. irriterade mig så mycket för jag vaknade äntligen klockan sex på morgonen, som jag egentligen borde göra varje dag typ, men nejnej, jag kom förseeeeeeent! -.- typiskt att jag klantar till det med sminket så att jag måste fastna framför spegeln mer än vanligt. (klanta till det = mascara på händerna, eyeliner också XD .. vad? sa ju att jag var klantig :$  )
haha iaf .. så jag kom 40 minuter försent till första lektionen, som var matte. Det är inte så längre att jag suckar när jag tänker på att vi har matte .. eller jo, men inte lika mycket. så irriterad var jag skit mycket på morgonen, riktigt så här ilsken!
men det gick över när jag hade kommit till skolan typ .. efter matte hade vi körsång *woho* vi tränade upp rösten, fast orkade inte anstränga mig eftersom jag är förkyld så jag sjöng i en ton hela tiden .. aja, på torsdag måste vi framföra en låt till läraren för att se vilket sångläge vi har -.- great, jag med min förkylning ..  -.-
på vägen hem från skolan, var den mesta för idag, garvade as mycket, simon är(eller sina, som jag brukar kalla honom förr, vana från förr) asrolig, jag & aila kunde inte sluta skratta där vi gick till tåget från skolan, det där gjorde min dag, behövde det. men vi sa hejdå till simon när vi väl var framme i helenelund med tåget, & åkte sen vidare, när vi var framme i väsby, såg jag min buss & sa hejdåå till aila. när jag väl kom hem, så var dörren låst & bummer att jag hade glömt nycklarna hemma idag, så mamma var inte hemma, fick vara i centrum ett tag tills hon kom, vi drog hem först lämnade min väska (så tuuung den var!) sen så drog vi tillbaks till centrum där jag lämnade tillbaks min tjocktröja som jag hade köpt igår, av pengarna som jag fick tillbaks köpte jag blush & hårspraaaayyy.
inte vilken hårspray som helst utan den för frissighet. yeay, nu slipper mitt hår bli; WHOOOOOOOOM så fort det är fuktigt väder som det var idag.

just nu känner jag mig hungrig .. så ska antigen vänta tills middagen är klar (beror på hur lång tid det tar) elelr så ska jag ta en skål flingor & äta, aslängen jag åt flingor :)

hare chill pill ^^

Kommentarer
Postat av: -

aila.. från väsbyskolan?

2007-09-12 @ 07:21:34
Postat av: ?

ja, vadårå?

2007-09-12 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0