breaaaaak free

idag kon jag försnrt igen, what a surprise ;O *NOT*
hann till min körsång grejjs. sjöng cry-rihanna. gick bra enligt körläraren, men jag tycker att det inte gick så bra.
idag har man pluggat matte igen .. -.- haha har bara 5 sidor kvar *yeay* haha egentlgen inte, men ändå BARA fem sidor kvar. .. bara?!
äsch, får pluggish imorgon, antigen innan jag träffar slynan eller efter :)
imorgon börjar man åtta, så seg som jag är, så ska jag upp 5 för att jag måste duscha också.

iaf .. många har jättefina röster i kören, blir lite; OH :D

har kommit till en slusats; jag litar inte på någon.

hare bra.


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, tare 3 timmar för dej :O

2007-09-13 @ 20:46:23
URL: http://emmalicious.blogg.se
Postat av: sogol

nej, jag vaknade sex istället, asså jag brukar ta tid på mig i duschen,(typ vara där i en halvtimme eller mer XD )

2007-09-14 @ 07:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0