awesome!

gjort mig klar & ätit frukost & nu sitter jag här. har plattat mitt hår, men ska nog platta igen innan jag drar, vill inte se ut som the 60's, haha.
men iaf, jag har nyss fått reda på något som är bra för miljön. vad det är? det är inget jobbigt, utan billigt & enkelt.
ica har en kampanj just nu & det är att om man köper 3 lågenergi lampor plus en 'påse'   whyred har designat!
 


    bara för 100 kronor! skitbra för oss som vill ha 'im not a platic bag' väskan men inte kan. så istället kan man köpa 3 energilåga lampor & whyred påsen som är gjord av återvinningsbar polypropylenplast, vilket är bra för miljön! ^^ 

image9here it is! påsen designad av whyred.

 

Kommentarer
Postat av: mona

mihi jag har en hemlis, jag har alltid velat ha den här whyred påsen, och alltid funderat på att köpa lågenergi lampor, och eftersom jag är en blatte så ska jag slå till! save the future mhihihhiihi

2007-09-21 @ 12:29:55
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: sogol

haha yeah! ska köpish den ^^

2007-09-21 @ 19:49:46
URL: http://peacetoyall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0